Chiang mai zoo - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Chiang mai zoo - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Chiang mai zoo

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

16 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Gister naar de Chiang mai zoo geweest wat niet zo'n hele grote dierentuin is maar door de locatie toch wel een uitdaging. De Nederlandse dierentuinen zijn net als alles in nederland plat hier is het vooral heuvel op en af wat zo'n dagje toch wel een soort van sportief maakt. Qua collectie is deze tuin wel Okee alleen was het de moeite waard door een aantal dieren. Nu zijn ze hier in deze dierentuinen heel slim om je een entree kaartje te laten kopen voor de dierentuin en het aquarium (wat allebei heel mooi was) maar als je binnen bent voor t gaafste dier uit de collectie nog eens extra moet betalen. Nu wou ik deze dieren echt wel zien en het was zeker de moeite waard. Om niet langer om dit bijzondere dier heen te draaien zal ik het onthullen TATADADA Pandaberen !! Echt heel tof om te zien vergeleken bij deze dieren was de rest van t park op de koala's na een beetje flut (blij dat we als laatste naar de panda's gegaan zijn) dus dat was even in een vogelvlucht mijn dag gister:) en avonds nog even contact gehad met Nederland wat ik misschien nog wel prettiger vond ;)
Verder ga ik vandaag helemaal niets doen een beetje drankje doen in de zon en zo af en toe het zwembad in voor de verkoeling. En om jullie niet helemaal jaloers te maken moet ik wel zeggen dat je ook t zwembad ingaat om niet lek gestoken te worden door allemaal insecten hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 11360

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: