Laos 2 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Robert Wals - WaarBenJij.nu Laos 2 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Laos 2

Blijf op de hoogte en volg Robert

05 December 2012 | Laos, Vientiane

Voor mensen die erover denken om naar Vientiane Laos te gaan heb ik een woord van advies. NIET doen!!
Bij uitstek een van de saaiste plaatsen waar ik ooit geweest ben. Alleen de nachtmarkt is een soort van leuk maar is zo klein dat je er met n half uur over heen bent. Gelukkig vind ik overal souvenirs dus ook van deze markt neem ik wat mee. Overdag is er uitgezonderd van de nodige tempels er gewoon niets te doen. Helemaal niets nu is het ook te warm en te benauwd om iets te doen. Dus heb ik maar bedacht lekker siësta te houden als het op zijn heetst is in de middag. Gelukkig hebben we voor morgen geregeld dat we weer terug gaan naar Bangkok. Over Laos en Vientiane om toch maar wat informatie te verschaffen ;) ligt aan de machtige Mekong rivier waar ze heel trots op zijn. Helaas heeft China er 5 dammen in gezet dus is het nu gewoon een treurig stroompje niet veel specialer als de amstel bij ons thuis. En de valuta heet hier Kip en 11000 kip staat gelijk aan 1 euro. Voor zover ik gezien heb doen ze hier alleen aan briefgeld en voel je je miljonair maar stelt het niets voor hahaha. Maargoed morgen naar Bangkok voor de echte markt met ongeveer 1500 kraampjes de grote weekend markt. Tot die tijd zullen jullie het met deze relatief saaie blog moeten doen;)
Groetjes

  • 05 December 2012 - 08:47

    MONIQUE:

    SAAI maakt niet uit hoor !!! gewoon leuk om te lezen... Bangkok is echt een mega stad begrijp ik dus daar kan je genoeg zien!!

    doeiiiii

    geniet toch maar van de benauwde warmte... hier vandaag wel droog (nog) maar sneeuw vanmiddag, koud en saai

  • 05 December 2012 - 22:04

    Paula:

    Ik vond hem ook niet saai hoor,is echt een avonturen-boek zo!
    Ben jaloers op de warmte,is hier echt koud!!!!

  • 05 December 2012 - 22:25

    Oma En Opa:

    beste robert je zal wel veel gezien hebben maar ben j nog een beetje uitgerust
    of moet dat nog komen 1500 kraampjes aflopen is niet niks
    pas goed op je zelf en geniet er nog even van groetjes van opa en oma

  • 09 December 2012 - 13:50

    Stefan:

    Het kan ok niet altijd leuk zijn he.
    En gelukkig blijf je un egte hollander het weer is nooit goed:)
    En geen beesten eten die we hier als huisdier houden he.
    Zie je snel groetjes je broertje.

  • 09 December 2012 - 13:50

    Stefan:

    Het kan ok niet altijd leuk zijn he.
    En gelukkig blijf je un egte hollander het weer is nooit goed:)
    En geen beesten eten die we hier als huisdier houden he.
    Zie je snel groetjes je broertje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 11355

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: