Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Robert Wals - WaarBenJij.nu Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Laos

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

02 December 2012 | Laos, Vientiane

Nu de tweede week bij het elephant nature park dan toch echt voorbij is gauw in de bus naar Laos want het visum moet ook geregeld worden.
Ik heb het geweldig naar me zin gehad bij het olifantenproject maar we moeten door. Maar nog voor ik weg ging heb ik een souvenier voor mezelf gekocht/laten zetten :) ja sommige hadden het al voorspeld maar het is dan nu toch echt gebeurt. Ik heb in de mooiste omgeving die je je maar kan indenken een nieuwe tattoo laten zetten. Zie foto's ;)
En nu zit ik na een hele nacht in een gammel busje gezeten te hebben dan in Laos.
Verder wil ik jullie nog zeggen dat het reisavontuur voor mij aan het aflopen is. Ik heb voor mezelf besloten dat ik toch echt niet kan wennen aan dat gesleur met je tas hopen op een plekje waar je kan slapen. Dus ga ik kijken of ik niet eerder terug kan komen. Ik denk bij mezelf ik heb het wel mooi geprobeerd :)

Dus dat was even heel vlot heel veel nieuws.
Groetjes Robert

  • 02 December 2012 - 09:50

    Henny Bordes:

    Kop op hoor je heb hier zo naar uitgekeken probeer nog even door te zetten zoiets doe je maar een maal in je leven maar als je terug komt weet ik zeker dat je het top heb gevonden knuffel Henny

  • 02 December 2012 - 10:25

    Monique:

    ben het met bovenstaande reactie eens :) .....
    Maar ik snap ook dat ,,leven uit een tas'' niks is.
    Kun je anders niet kijken of je bij de olifanten of iets anders kan blijven helpen??? dan ben je toch waar je wil zijn en kan je tas uitgepakt blijven :):)

  • 02 December 2012 - 13:23

    Opa En Oma:

    jammer dat je het opgeeft.maar ik begrijp je wel hoor. ikzal voor jou oliebollen in de vriezer doen. heb je toch nog iets van dit jaar robert hou je taai

  • 02 December 2012 - 21:49

    Paula:

    toitoitoi met het maken van je besluit!
    en geniet nog lekker zolang het kan,
    Liefs Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 11353

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: