elephant nature park - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu elephant nature park - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

elephant nature park

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

21 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Omdat ik klachten kreeg over het niet genoeg blog schrijven. Is bij deze weer een nieuwe over het geweldig mooie park waar ik nu verblijf:) prachtig tussen de bergen heerst hier een enorme rust en voelt t schoon aan. Bangkok is druk en vies hier is zoveel beter. Alleen is het internet heel slecht dus ik hoop dat dit alles een beetje werkt.
Het is hier vroeg opstaan een best wel hard werken en weer vroeg naar bed. Dat is eigenlijk hoe de dagen er hier uitzien.
Er hangt hier in de ochtend een mist tussen de bergen zoals je alleen maar in films ziet met vage schimmen van olifanten die rond wandelen. En smiddags naar de rivier met je emmer en de olifanten een bad geven. Sorry voor het vele geweldig en prachtig in het verhaaltje maar ik kan het niet anders omschrijven en nog is het nooit zo tof als in het echt.
Meer kan ik eigenlijk niet vertellen... er is iets wat ik nog moet vertellen aan jullie maar daar wacht ik nog even mee :)
Tot de volgende blog maar weer

  • 21 November 2012 - 18:02

    Marjan:

    hey robert, fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt! geniet ervan. groetjes.

  • 21 November 2012 - 21:24

    Wiebe:

    Jaloers!!!

  • 21 November 2012 - 21:51

    Oma En Opa:

    zo ben je aangekomen bij de dik huiden met die lange slurf
    zijn ze nog een beetje mak ik zou dat ook wel eens willen zien
    de groeten van ons en veel plezier

  • 22 November 2012 - 15:16

    Pappie:

    ik heb even met je moeder overlegt en wij denken te weten wat je nog niet wil zeggen
    we zullen het even met je doornemen voordat jij het gezegdt hebt ,kijken of we een goed voorgevoel hebben
    en als je opa spreekt en hij een dik huid wil zien moet hij maar even thuis in de gang voor de spiegel gaan staan

  • 22 November 2012 - 22:33

    Sebastiaan:

    Je hebt voor mij een olifant gekocht?

  • 22 November 2012 - 22:33

    Sebastiaan:

    Je hebt voor mij een olifant gekocht?

  • 22 November 2012 - 22:33

    Sebastiaan:

    Je hebt voor mij een olifant gekocht?

  • 22 November 2012 - 22:34

    Sebastiaan:

    Blijkbaar dus drie? Klinkt weer leuk hoor! grtjs sebas

  • 23 November 2012 - 07:55

    Monique:

    Je nieuwe baan gevonden????

    klinkt allemaal zo als jij had gehoopt dat het zou zijn dus ,,,,TOP!!!!

  • 23 November 2012 - 14:02

    Debbie:

    Wat gaaf allemaal zeg! Ik ga snel alle verslagen lezen en je foto's bekijken!
    Have fun en geniet ervan!
    X deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 11360

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: