Chiang mai 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Chiang mai 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Chiang mai 2

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

14 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Ik wil toch nog even een keer laten weten hoe zwaar ik het hier heb.
Na online een hostel te hebben geboekt en n tuk tuk aangehouden te hebben weer onderweg. Na 3x verkeerd te zijn gereden zijn we eindelijk op de plaats van bestemming. En ik moet zeggen dat ik dit niet slecht geregeld heb :) we zitten in een hostel met een gigantische kamer, zwembad, sauna omringd door natuur met 6 man personeel alleen voor ons zelf (we zijn de enige hier) voor het belachelijk dure bedrag van 4.50 per persoon per nacht hahaha geweldig dit.

  • 14 November 2012 - 14:42

    Monique:

    na de slapeloze nachten in trein enz mag het ook wel een keertje zo!!!

  • 14 November 2012 - 15:15

    Britt Coster:

    Lieve Robert,
    wat geweldig dat je deze reis maakt, ik volg je verhalen en foto's heel tof:d
    Geniet ervan.
    Huggs Britt

  • 14 November 2012 - 17:05

    Laura:

    Heel leuk om je verhalen te lezen! Dit laatste hotel klinkt me heerlijk. Gaaf dat je nu al zo veel hebt meegemaakt. Tegen de tijd dat je terug komt moet je zelf je blogs weer nalezen want je kan nooit allemaal onthouden wat je meemaakt ;)
    Geniet ervan!
    Xxx

  • 14 November 2012 - 22:28

    Oma En Opa:

    dat waren zeker mooie poesjes maar laat ze maar daar dat lijkt me net zo verstandig
    de laatste hostes lijkt wel zo prachtig de gehele tent voor jullie alleen
    had je niet een beetje de kriepels bij de tijgers het zijn wel groote katten
    een pretige vakantie

  • 15 November 2012 - 20:05

    Tante Marianne :):

    Hai neefje :) dat klinkt hartstikke goed allemaal, af en toe afzien maar ook weer meevallers. Leuk om je blog te volgen. Veel plezier nog..........

  • 16 November 2012 - 07:10

    Ria:

    Wauw Robert, dat is is luxe en dan voor dat geld.
    Je zou er bijna blijven wonen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 11360

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: