Pak chong - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Pak chong - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Pak chong

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

09 November 2012 | Thailand, Pak Chong

Aangezien gister niet zo heel spannend was had ik maar bedacht deze blog over gister en vandaag te doen (is het wat interessanter) gister was zoals je kan vermoeden niet zo heel spannend uitgecheckt en in de trein gezeten. Na 6 uur treinen uitgekomen waar we moesten zijn pak chong (vlakbij khao yai national park) waar we geheel maar aangenaam verrast opgehaald werden. Heel gezellig hostel met een eigenaar uit Duitsland (dat verstaan we net iets beter dan Thais) meteen voor de volgende dag oleen tour geboekt door het park. Afgesproken om half 7 ontbijt en natuurlijk verslapen wij ons juist de volgende ochtend. Wakker gemaakt door de eigenaar die op het raam stond te kloppen of we nu wel of niet mee wilden. In alle haast kleding bij elkaar geraapt en gaan:) zeker de moeite waard ondanks dat je nooit zeker weet of je dieren zult zien. Onwijs groot park waar je bijna een Jurassic park gevoel krijgt als je er doorheen rijdt. Dus met ons groepje van 4 (wij 2 een fransman en een hollander) op de pick-up truck een heel stuk gereden. Vervolgens het park museum bekeken en snel verder naar het wandel gedeelte. Heel stuk door het park gelopen op af en toe zeer stijle gladde paadjes. Waarbij het zweet uit poriën komt waarvan je het bestaan niet van kende. Uiteindelijk gibons gezien reuzen eekhoorns, makaken, dubbele neushoornvogel en een miljoenpoot. Helaas geen olifanten of krokodil maar je kan niet alles hebben dus daar klagen we niet over. Daarna heerlijk gezwommen (ja u leest het goed) bij een kleine waterval heel gaaf. Ook nog een grote waterval gezien blijkbaar uit de film the beach. Al met al n hele gave dag nu nagenieten en het plan bedenken voor morgen. Naar Chiang mai!

  • 09 November 2012 - 15:50

    Shelly:

    Heb je gezwommen?!? Hahahhaha waar Thailand al
    Wel niet goed voor is zeg!! Nou lievie pas goed op
    Jezelf. Want ik wil nog veel meer verhalen lezen!
    Ben je toch nog een beetje hier! Zal ik anders
    Ook een blog over de Ah bijhouden? Ben je daar
    Ook nog een beetje bij!! Dikke kus en ik mis je!!!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxx je maatje.

  • 09 November 2012 - 15:51

    Ina:

    Heyyy Robert, gaaf hoor allemaal.Geniet er lekker van gaan wij de komende 3 weken ook doen. En hoe zit het met die nassi? Mis je die van mij al een beetje :p

  • 09 November 2012 - 17:12

    Petra:

    Hai Robert,
    Wat lees ik nou toch? alweer verslapen??Gelukkig blijven sommige dingen toch bij het oude.
    We hebben de achter gebleven thaise boeken en de grote bosatlas er maar bij gepakt, zodat we je aardig kunnen volgen, en mocht je soms met lastige woorden zitten die vertaald moeten worden....., je boekje wat en hoe in't Thais heb ik ook gevonden (die kan je tenminste niet kwijtraken!)
    Ik hoop dat je mooie foto's maakt van al je avonturen zodat je ze blijft herinneren!!
    Hele dikke knuf: mam xxx.

  • 10 November 2012 - 21:45

    Stephanie:

    Wat een verhalen weer, t klinkt echt vet en dit is nog maar net begin. Dus dag betekend vast dat er nog veel meer vettere dingen op je pad gaan komen! Geniet van je dagen en blijf je volgen snoes!!!! Have fun x

  • 11 November 2012 - 18:48

    Oma En Opa:

    beste robert
    wat hoor ik nou verslapen dat gebeurt je toch nooit
    of vergis ik mij nou je ziet wel wat van de wereld
    dat je toevallig een duitser ben een nederlander ontmoed
    wat is de wereld toch klein
    de groeten van ons oma en opa



  • 13 November 2012 - 06:23

    Anita:

    Hoi Robert, leuk om dit te lezen ik herken er zo veel van. Leuk voor je! Zo reis ik een beetje mee.
    Geniet er van en ik volg je.

    Groetjes Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pak Chong

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 11361

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: