Elephant nature park week 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Elephant nature park week 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Elephant nature park week 2

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

26 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Na de eerste week met veel plezier te hebben afgerond beginnen we vol vertrouwen aan de 2e week.
Ik zal even kort beschrijven wat zo'n week precies inhoudt. De hele week is in een rooster na te lezen wat je wanneer moet doen. Je doet eigenlijk altijd 2 taken per dag behalve in het geval van het gras snoeien. De taken zijn: voer klaar maken, poep scheppen, modderpoel omscheppen en modderig maken, onkruid wieden, pilaren opmetselen, gras snoeien en de meest vervelende een rondje door het park lopen en alle olifanten opzoeken. Nu spreken de meeste n taken voor zich en andere zal ik even toelichten... Gras snoeien is niet hetzelfde gras als thuis maar gras van 3 meter hoog en 5cm dik volgens mij is het ook meer riet. Dit word in bundels gebonden rn gebruikt als voer. En pilaren opmetselen doen ze zodat er rondom het park een muur van pilaren komt te staan zodat de olifanten los kunnen lopen. Verder is het eten geweldig lekker en heel uitgebreid ik zorg dat ik beide vrijwilligersdvds meeneem zodat je kunt zien in wat voor omgeving ik zit want dat is niet met woorden te omschrijven zo mooi. Op deze dvd zie je ook ongeveer wat we hier de hele dag doen dus dan heb ik bewijs van werken voor de ongelovige. Ook wil ik hierbij trots mededelen dat ik Robert van der Wals vandaag officieel een week gestopt ben met roken!! En met de nodige ups en downs gaat het me aardig af. Gewoon volhouden :)
Verder kan ik niets zo snel bedenken tot de volgende blog dan maar.

  • 26 November 2012 - 11:47

    Monique:

    SUPER!!!!! dat je gestopt bent!!!! nu vol houden!!!!!

    veel verhalen schrijven want is leuk om te lezen

    doeiiiii

  • 26 November 2012 - 18:54

    Stefan:

    wat lees ik nouw!!!!!!
    gestopt met roken.
    als je terug bent moet ik dus alsnog all1 roken:o
    tog hoop ik wel voor je dat je het volhoud.
    dan kan je over un paar jaartjes weer zoun reis maken.
    huggs stefan

  • 27 November 2012 - 08:39

    Manon Meulenbroek :

    Klinkt allemaal erg indrukwekkend. Ben erg benieuwd naar de dvd's. Wat geweldig van het niet meer roken. Ben je eindelijk een vrij mens. Lfs en tot gauw

  • 28 November 2012 - 21:55

    Opa En Oma:

    ik ben jaloers,zou het ook wel willen zien.
    we hebben je kaart vandaag gehad. dank je wel

  • 29 November 2012 - 08:27

    Fred:

    onder een waterval wassen -niet meer roken -2 weken hard werken
    Ik weet niet wat ze je daar geven maar dit is wel erg vreemd allemaal
    Doe zo veel mogelijk indrukken op en neem alles op de foto zodat we later alles nog een keer kunnen bekijken
    doe de groeten aan natalie en niet te veel uitrusten
    doei fred

  • 29 November 2012 - 14:03

    Wendy & Chiron:

    Robert,

    Zo te zien heb je het prima naar je zin!

    Ik denk dat ik de werkzaamheden hier in NL nog even laat liggen tot je terug bent.. Dan ben je ineens een vakman in hart en nieren! ;-)

    Ik hoop dat je je goede voornemen doorzet... Het ziet er in ieder geval allemaal geweldig uit !!


    ....én bedankt voor je kaart ;-)

    Wendy & Chiron

  • 30 November 2012 - 17:18

    Gert, Aukje En Jitske:

    We lezen regelmatig je verhalen, mooie reis als we het zo horen.
    Mooie belevenis die je niet zomaar meemaakt.
    Geniet lekker verder van je reis en ook al schrijven we niet regelmatig een berichtje we volgen je wel.
    Enne top hoor gestopt met roken volhouden.

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 11352

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: