Bangkok dag 3&4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Bangkok dag 3&4 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 3&4

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

06 November 2012 | Thailand, Bangkok

Dag 3
Vandaag besloten rustig aan te doen n Klein beetje uitslapen en we hadden een afspraak bij een tour agent (waar die irritante tuk tuk vent ons de vorige dag had heen gesleept) weer in een tuk tuk en na 5x uitleggen dat we echt alleen daar heen wilden gingen we de weg op. Heerlijk verkoelend maar achterlijk snel. Bij onze tour agent de trein kaartjes besteld toen we op t onderwerp kwamen dat hij af en toe de bush in trekt om daar back to basics te gaan. Na n praatje hebben we afgesproken om na Chiang mai en Laos 3 dagen met hem dit te gaan doen. Super gaaf net als op discovery in n hangmat in de jungle. Na daar anderhalf tot 2 uur gezeten te hebben hadden we alles zo ongeveer besproken. Hele vriendelijke kerel uit Guyana dus wie ook met hem wilt survivalen we hebben zijn kaartje :) ook heeft ie geregeld dat als we aankomen in ubon ratchathani we opgehaald en overnachten bij zijn schoonfamilie. Echte cultuur opdoen;) Verder hebben we echt weinig gedaan. En vanacht kei harde onweer elke seconde bliksem alleen door alle smok konden we t niet echt heel goed zien.

Dag 4 (laatste dag Bangkok)
Vanochtend snel me tas ingepakt want we werden iets later als gepland wakker (dat gebeurt mij nou nooit :p ) 12 uur sleutel van de kamer ingeleverd en de tassen in bewaring gegeven. Toen maar even een rondje gelopen op deze bloedhete dag (warmer als dat we hebben meegemaakt) toevallig een tempel tegen gekomen maar verder echt te warm om echt wat te gaan doen. Dus onder de fan wat drinken meer zal t niet worden. Vanavond gaan we met de trein naar ubon ratchathani waar we een tempel gaan bezoeken met europese monniken. Dus de nachttrein vanavond die 14 uur onderweg is (met arco) Ik hoop dat ik daar ergens internet vind dan hou ik jullie op de hoogte.

• 06 November 2012 - 08:46

Petra:

Hey kerel,
    Wat een avonturen staan er op de planning, geweldig, hopelijk kan je je een beetje vermaken tijdens de lange treinreis, enne......voorzichtig met de Whisky!!
    Lieve groet.

• 06 November 2012 - 12:51

Monique En Samantha:

leuke berichten weer!!! hopelijk een beetje slaap in halen in de trein ( niet ONDER de airco gaan liggen!!!)

doeiiiiii

• 06 November 2012 - 16:40

Inge Pont:

Hey Robert, leuk om je verhalen te lezen. Ben benieuwd of deze treinreis je beter bevalt als die van de NS. Heel veel plezier daar, geniet er lekker van!!!!

• 06 November 2012 - 17:18

Oma En Opa:

je hebt wel wat met die tuk tuk vind je dat niet leuk
    veel plezier met die trein rieis
    de groeten

• 06 November 2012 - 21:51

Lyanne :

Hee Robert, wat jammer van die Thaise massage..dat moet je nog een keer overdoen ergens op een bounty strand hoor! Sterkte met de treinreis en heel veel plezier!
    Ik blijf je volgen:)
    Groeten uit De Hoef ( 6 graden!)