Voorbereiding - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Robert Wals - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

30 Oktober 2012 | Nederland, Uithoorn

Het is begonnen voor het gemak heb ik mijn haar alvast laten af laten scheren. Wel even wennen maar straks alleen maar makkelijk.

  • 30 Oktober 2012 - 18:21

    Petra:

    Ja, daar hebben we de tondeuse even flink over heen gehaald, er ligt nu een cavia in de kliko.
    Lekker koppie hoor!!!

  • 31 Oktober 2012 - 12:03

    Stefan Van Der Wals:

    Ik ga je wel missen broer!!!!!!!!!!!!!!!!!hugs je grote kleine broertje.

  • 06 November 2012 - 00:27

    Sebastiaan:

    Hee nou hebben we hetzelfde kapsel!

  • 21 November 2012 - 15:46

    Naomi:

    Ziet er goed uit hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uithoorn

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 11418

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: