@ schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Wals - WaarBenJij.nu @ schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Wals - WaarBenJij.nu

@ schiphol

Door: robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

01 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Viel me stiekem toch zwaar afscheid nemen. Uiteraard van mijn vriendinnetje en familie en de lieve mensen van de Albert heijn :) maar t vliegtuig wacht niet gauw nog ff taxfree sigaretten halen hahaha. En daar stond ie dan... DE A380!! Wat n reus :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 11343

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: