Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

09 December 2012 | Thailand, Bangkok

Eindelijk trug in het warme smerige maar geweldige bangkok
Hoewel ik hier de eerste keer zo snel mogelijk vandaan wilde ben ik bijzonder blij dat ik weer terug ben. Heerlijk druk van alles te beleven en zoveel voedsel en rotzooi wat je allemaal kan kopen :)
Gister en vandaag op de Bangkok Weekend Market geweest.
BIZAR groot het is de zwarte markt van bij ons maar dan groter en alles nog eens extra op elkaar gepropt. En ze verkopen alles heb vol verbazing staan kijken. Van huisdieren tot kleding tot kunst en natuurlijk handgemaakte zooi. Nu heb ik bij het huisdieren gedeelte wel een aantal keer moeten weg kijken want de puppies en de eekhoorns zijn af en toe wel triest. Ik mocht van de ergste uiteraard geen foto maken maar als je eekhoorns aan een touwtje legt en ze een wollen vestje en mutsje opzet dan mis toch het hele punt van een huisdier houden.
Nu moet ik wel zeggen dat tot mijn verbazing de puppies wel redelijk gehouden worden en netjes gewassen en geborsteld Uiteraard zitten ze te klein en horen ze er niet te zijn. Maar gezien omstandigheden vond ik het mee vallen. En de vogels zaten met goed veel in een kooitje heb je dat gevladder teminste niet de hele dag ;)
Maar het was al met al wel een beetje teveel markt voor mij.... zoveel zo vol zo druk en heel warm. Maar wel een ervaring :)
Ook grappig is dat we van alle mensen die we onderweg tegen kwamen een weg kregen waar je geweest moest zijn Khao san road .... Nu hebben we daar deze keer naar gevraagd om daar afgezet te worden. Aangekomen op deze plek steken we de weg over... zitten we gewoon op dezelfde plek als waar we begonnen Hahhahaha nooit geweten dat die weg daar zat heel grappig. Dus zitten in een lekker vertrouwd buurtje nu ;)

Zo even weer een heads up hoe het met mij gaat ik voeg zo snel mogelijk wat foto's toe van de markt ;)

Groetjes en tot snel

  • 09 December 2012 - 13:55

    Stefan:

    Je mag best wel wat leuke beesies meenemen.
    We hebben vast wel ergens plek:p.
    Hoop dat je het nog volhoud.
    Als we je ophalen zorg ik wel voor un warme jas en sjaal;)

    Groetjes je grote kleine broertje

  • 09 December 2012 - 19:20

    Monique:

    Ja dat is niet wat wij gewend zijn en wat we nog willen zien...... ( behalve dan de vogels ... daar geef ik je gelijk in:) )
    Geniet nog even van Bangkok en toch ook wel van de warmte!!! hier nu regen regen regen en heeeel veeeel wind.........

    doeiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Robert

Ik ben Robert, Volg mij hier tijdens mijn reis van drie maanden in Thailand!!

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 11341

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 02 Februari 2013

Backpacken door Thailand

Landen bezocht: