Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Robert Wals - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Robert Wals - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

02 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na 6 uur geland in Dubai. Helaas had ik niet zo bijzonder goed opgelet met het tickets boeken. 23 uur overstap tijd!!! Voor iedereen die naar Dubai wilt NIET doen tenzij je sirieus geld te veel hebt. Uiteindelijk toch besloten geld uit te geven en Dubai in te gaan waar we na n hoop slenteren door een enorm winkelcentrum waar je je om elke hoek weer verbaasd. Zo heb je een enorm aquarium, schaatsbaan, elk merk wat je kan verzinnen van de h&m tot pinokio wereld. Koste nog moeite word daar gespaard. We hebben vol verbazing staan kijken naar de tientallen fonteinen die water verbruiken alsof we niet in de woestijn zijn. En naast dit enorme winkelcentrum staat de burj khalifa het grootste gebouw van de wereld! Omdat we pas 23.10 (lokale tijd) verder zouden gaan hebben we nog even heerlijk gegeten en gekeken naar de compleet verlichte burj en de prachtige Dubai fountain. Tot het 7 uur was en we besloten naar t vliegveld (naar de o zo 'vriendelijke' in gewaden geklede douane beampte die blijkbaar dood neer vallen als ze vriendelijk doen) EINDELIJK naar Thailand in een iets minder mooi vliegtuig als de eerste vlucht maar we zijn onderweg :)

• 03 November 2012 - 10:26

Petra:

Hey Robert, je kan in iedergeval deze ervaring aan je lijstje toevoegen !!!
    En nu naar Thailand, veel plezier en de groeten aan Nathalie.
    Groet: Mam xxx.

• 04 November 2012 - 11:03

Oma En Opa:

ik las je verslag dan liggen er veel doden in dubai